bildbomb

Det vart inget bada för det vart jätte dåligt väder helt plötsligt, som tur var hann jag cykla hem innan spöregnet.
Nu så sitter jag hos mormor och morfar vid deras data och ja, bloggar :) Nu ska ni få se bilderna ifrån furuviksparken och gävle och kanske skåne. Imorgon blir det Alexandra, det var länge sen



öresundsbron

guud så vackert det var vid turnings torso och alla lyx villor och lägenheter, och sen havet och örsundsbron precis brevid

min kusin och min bror tim

det här var vi alla barn då, alla fick såna där solglasögon typ tre var

nu kommer bilder ifrån skåne, här var vi vid turnigs torso

jag och ngn prinsessa inne i furuviksparken :)

eliiin älskar ormar så vi gick in till orm saken xd

på campingen vi bodde på hade dom utomhus badhus

min bästavän elin  missa inte hennes blogg. eeelinida,blogg.se

jag inne i furuviksparken

vi kollade på en cirkus som handlade om djuren i djungeln, det var barn som va djuren.

en rolig gubbe inne i furuviksparken

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken snygg bild på mig då :)



BTW, JAG HATAR ORMAR! ;o

2009-08-11 @ 12:48:54
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0