nya smycken och sims 3

När jag var  och shoppade med elin så köpte jag nya armband, på hm för 20 kr.
Idag så var det skola och den var rätts så okej liksom, V i hade språkval och som ni vet så har jag valt spanska, med min kompis malin det kanske dyker upp några spanska ord det beror på när och jag orkar!
Sen så var det träning som vanligt och idag så hade vi jörgen som var hemma ifrån stockholm, när jag kom hem så stack jag ut och sprang var ju tvungen att varva ner.
Och nu så ska jag göra klart min engelska läxa som vi fick idag och ska in i morgon och sen så ska jag spela sims 3 som min lillebror fick i födelsedag.
Det  går inte att ladda upp bilder :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0