Ändrade planer!

Hej, det vart ändrade planer frö igår kväll, det började regna och jag har ingen lust att cykla ner och kolla på fotbollen så jag stannade hemma och spelade sims3 =)
Idag så har vi match hemma mot gensta och vi hoppas ju på vinst, Sen så sk ajag följa med alexandra hem och sova där tills imorn.
Idag är det också årece i vingåker det betyder att man får köpa en lott och sen den 29 augusti varje år så är det som en tävling dom släpper ner flaskor i ån och sen dom första tio vinner pengar och sen så läser dom upp vilket nummer det är som har vunnit, och det finns även stånd och sånt man kan köpa saker och det brukar vara kanin hoppning och jag blir alltid kär i en kanin. =)

Ciao :D

Jag vet inte vad som är fel? det går inte att ladda upp bilder? :p

Kommentarer
Postat av: E

JAG KAN LADDA UPP BILDER ;O

2009-08-29 @ 19:29:03
URL: http://flickanirandigpjyamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0